donderdag 27 mei 2010

Verslag


Vandaag bereikte mijn een brief van de belangrijkste subsidiegever, een dringende aanmoediging om toch eindelijk die verantwordende verslagen eens in te leveren. Het eerste verslag had volgens de brief in 2005 binnen moeten zijn! Waar blijft de tijd? Gisteren dacht ik aan de Art Amsterdam, waar mijn werk dit jaar in een solo wordt getoond (bij MKgalerie). Een jaar eerder hingen er twee werken bij dezelfde galerie. Ik herinner mij de openingsavond en de vele reacties op een van de werken 'fractals'. Waar ik vele mensen nog altijd erkentelijk voor ben, want dat ervaar ik als het leukste dat er is, reacties op elkaars werk. Dat ene jaar lijkt al langer geleden.
Wat was de stand van zaken in 2005? Hoe is mijn werk sindsdien ontwikkeld?
De brief beschouw ik als een compliment, het is mij niet gelukt de verslagen te schrijven, omdat het werk en de intensiteit ervan toe nam. Steeds wilde ik een ontwikkeling binnen mijn werk nog toevoegen aan het verhaal, want de verslagen schrijven ben ik niet vergeten. Het betreft hier enkel uitstel.

Geen opmerkingen: