woensdag 23 september 2009

Dok


Er zit schot in de zaak, het grote schip waar ik al weken op wacht arriveert spoedig in de droogdok. Over een dag is het zover is mij belooft. Alleen moet ik het nog zien. Het bedrijf heeft mij toestemming gegeven om op de kraancabine te klimmen, pal boven de machinist. Vandaar uit zicht de droogdok in, de grootste reparatieplaats voor schepen in de Port of Rotterdam. Alleen ligt het dok in Schiedam, maar dat is overbodige informatie. Ik moest ervoor papieren ondertekenen. Stel dat ik naar beneden val, dan neem ik daar zelf verantwoording voor. Het bedrijf in kwestie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor mijn eventuele overlijden of permanente letsel na een ongelukkige val. Het belooft een spannende avond te worden als alles door gaat, maar het zal niet de eerste keer zijn dat het weer wordt afgezegd.

Geen opmerkingen: