woensdag 30 juli 2008

Robot


Morgen ga ik op reis. Mijn auto van 'Rent a Wreck' is ingeruild voor een meer betrouwbare auto van Avis. Een stuk duurder, maar dan krijg je ook wat, een city golf met een dikke waslaag.
Even wennen, want nu zit de richting aanwijzer opeens weer wel aan de linker kant.
Het doel van de reis is cross country, eerst richting Cape Town en daarna ligt alles nog open.
In Zuid Afrika noemen ze een stoplicht een robot. Als enige land in de wereld kent men hier het woord traffic light vaak niet, maar de robot staat voor alles. Ik ben benieuwd hoeveel robot's ik op deze reis zal tegenkomen.
Het is mij nu onbekend hoe vaak ik de komende dagen op deze site zal schrijven, want ik begeef mij in het onwetende. Misschien leest u niets, misschien pikt ondergetekende her en der nog een signaal op naar de rest van de wereld.

Geen opmerkingen: