maandag 7 juli 2008

Streetsign


In de wijk Braamfontein liep ik op straat toen er een auto achter mij parkeerde met geblindeerde ruiten. De straat was verder tamelijk leeg en ik maakte een snapshot van een streetsign. Op de terugweg een paar minuten later passeerde de auto. De bestuurder was uitgestapt en stond te pissen tegen een container. De rechter portier ging open en een andere man met een gevuld bierglas (?!) in zijn hand stapte uit. Hij riep iets in de trant van ‘virsichtig, hij is foto’s maken’. Opmerkelijk is dat ik toch zeker 100 meter verder was toen ik de straathoek ‘snapte’ en toch was het opgemerkt. Het doet mij beseffen echt op mijn hoede te moeten zijn in zo’n soort omgeving.

1 opmerking:

D&F zei

Spannende verhalen, die ongetwijfeld weer prachtige foto's opleveren! Maar pas wel op, want af en toe lijkt het erop dat sommige mensen in Zuid Afrika geen remmingen meer kennen.
Veel succes daar!

Diederik (van 11 feb.)